Czym się zajmujemy
Od roku 2000 zajmujemy się rejestracją samochodów i reprezentacją w urzędach we wszelkich sprawach dotyczących pojazdów firmowych i prywatnych.
W imieniu naszych klientów przeprowadzamy wszystkie niezbędne czynności prowadzące do rejestracji samochodu, związane z urzędową obsługą pojazdów nowych, zarejestrowanych w kraju i sprowadzonych z zagranicy. Zajmujemy się także akcyzą, opłatą podatków, opłaty recyklingowej, a także demontażem i montażem kratek w samochodach ciężarowych w karoseriach osobowych.
Do naszych głównych usług należą:
1. Kompleksowa rejestracja samochodu sprowadzanego z zagranicy (z krajów Unii Europejskiej, a także spoza niej – USA, Szwajcaria):
- URZĄD CELNY (wypełnimy i złożymy deklarację AKC-US, wyliczymy akcyzę, wniesiemy niezbędne opłaty, odbierzemy zaświadczenie o zapłacie akcyzy),
- URZĄD SKARBOWY (wypełnimy wspólnie i złożymy deklaracje VAT-23, VAT-24 lub zaświadczenie o braku obowiązku zapłaty podatku VAT – dotyczy motorowerów, przyczep kempingowych, wniesiemy opłaty, odbierzemy zaświadczenie VAT-25),
- TŁUMACZENIA – dokonamy tłumaczeń przysięgłych dokumentów sporządzonych w obcym języku (niemiecki, angielski, włoski, francuski, niderlandzki i każdy inny język),
- MONITORING – stale sprawdzamy stan prowadzonych spraw w urzędach,
- URZĄD KOMUNIKACJI – rejestrujemy samochód, odbieramy tablice, pozwolenie czasowe, kartę pojazdu, naklejkę na szybę.
2. Urząd komunikacji – rejestracja nowego i używanego pojazdu oraz wszystkie czynności związane z posiadanymi pojazdami:
- REJESTRACJA – kupione samochody nowe (z salonu) lub używane – już w kraju zarejestrowane (kupione na umowę kupna – sprzedaży, fakturę, umowę darowizny, wykupione z leasingu lub po spłacie kredytu),
- WTÓRNIKI – tablica rejestracyjna po zaginięciu podczas jazdy lub zniszczeniu; dowód rejestracyjny lub karta pojazdu – po zgubieniu, kradzieży, zniszczeniu; naklejka na szybę po jej zniszczeniu lub wymianie szyby,
- POLICJA – odbiór dowodu po zatrzymanego przez Policje po kolizji drogowej,
- SPRZEDAŻ – zgłoszenie sprzedaży po sprzedaży pojazdu innej osobie /firmie,
- VAT – wpis adnotacji VAT do dowodu rejestracyjnego i karty pojazdu przy samochodach mających takie uprawnienia do odpisu VAT (van, furgon, pick up, specjalny),
- HAK – wpisanie adnotacji HAK po jego montażu na pojeździe,
- GAZ – wpisanie adnotacji GAZ po montażu instalacji gazowych do samochodu – LPG,
- TAXI – wpisanie TAXI dla taksówkarzy używających swoich samochodów do celów zarobkowych,
- INNE – wszelkie inne czynności związane z eksploatacją samochodu osobowego, ciężarowego, specjalnego, kempingowy, motoroweru, motocykla, quada, przyczepy…
3. Zmiana rodzaju pojazdów – montaż /demontaż kratek – ciężarowe na osobowe:
- DEMONTAŻ – zmiana samochodu ciężarowego na osobowy przez demontaż kratki, podłokietnika, montaż pasów bezpieczeństwa,
- BADANIE TECHNICZNE – wykonujemy badanie techniczne na stacji kontroli pojazdów potwierdzające spełnienie warunków samochodu osobowego,
- REJESTRACJA – przerejestrowanie samochodu w urzędzie komunikacji na samochód osobowy – zmiana dowodu rejestracyjnego i wpis w karcie pojazdu.
KORZYŚCI ZE WSPÓŁPRACY
Stała współpraca z nami daje korzyści:
1. OSZCZĘDNOŚĆ czasu i pieniędzy,
2. DOŚWIADCZENIE, którym się dzielimy,
3. DELEGOWANIE na zewnątrz zadań firmy – usługi outsourcingu,
4. TRANSOPRT dokumentów od klienta i do klienta,
5. KOMPLEKSOWOŚĆ w podejściu do klienta i jego potrzeb,
6. GWARANCJA płatności po wykonaniu usługi,
7. OPIEKA po zrealizowaniu usługi,
OSZCZĘDZAJ CZAS …
… swój, swojego pracownika, czy członka swojej rodziny, stracony na wizytach w urzędach (celny, skarbowy, komunikacji, tłumacz – jego poszukiwanie i wybór). Każdy z wymienionych może być zajęty takimi czynnościami od kilku godzin do kilku dni, w zależności od tego, co będzie musiał zrobić i jakimi dokumentami będzie dysponował.
Często zdarza się, że czas jest stracony na wizycie nieudanej. Ktoś nie miał wszystkich niezbędnych dokumentów – wraca do firmy lub do domu. Ponownie jedzie do urzędu – taka sytuacja może się powtarzać wielokrotnie, gdyż urzędnik nie zawsze przeglądnie wszystkie dokumenty. Zdarza się, że zatrzymuje się na pierwszym najważniejszym braku, a po jego uzupełnieniu trafia na następny i tak aż do skutku…
WYKORZYSTAJ NASZE DOŚWIADCZENIE …
… jakie posiadamy w związku z prowadzeniem działalności od 2000 roku. Zdobyte praktyczna wiedza jest naszym niebagatelnym atutem. Wiemy, jakie dokumenty są potrzebne przy prowadzeniu każdej sprawy, wiemy, ile to będzie trwać i ile kosztować.
STOSUJ OUTSOURCING …
… czyli delegowanie na zewnątrz czynności nie będących głównymi zadaniami firmy. Metoda ta to zaleta, którą wykorzystują nowocześnie zarządzane firmy, jako sposób na obniżenie kosztów i oszczędzanie czasu. PROWENT DARIUSZ SAWICKI jako firma wyspecjalizowana w zakresie rejestracji pojazdów czy reprezentacji w urzędach, w imieniu firm oraz osób prywatnych idealnie się tu znajduje.
- Mamy doświadczony zespół pracowników.
- Wystawiamy faktury VAT, co umożliwia w łatwy sposób rozliczenie pracy i obniża podatki.
- Umożliwiamy ograniczenie i uproszczenie zatrudnienia, czy to na umowę zlecenie, czy na umowę o pracę. Nie ma badań lekarskich, rekrutacji, zwolnień, urlopów, listy obecności…. Wystarczy zadzwonić do nas.
UDZIELAMY GWARANCJI …
… płatności za wykonaną usługę. Gwarancja polega na pobieraniu wynagrodzenia za wykonane z sukcesem – sfinalizowanie usługi. Za nasz czas w przypadku usługi nie zakończonej sukcesem nie pobieramy odpłatności (nie dotyczy spraw spornych, które prowadzimy przez wiele miesięcy).
OBSŁUGUJEMY PO SPRZEDAŻY …
… naszych klientów. Informujemy o tym, że dowód stały jest już do odbioru w urzędzie, jakie dokumenty są dodatkowo potrzebne. Jesteśmy zawsze gotowi do konsultacji w przypadkach skomplikowanych, rzadko spotykanych, nowych sytuacji, które należy rozwiązać. Konsultujemy to z klientem lub dalej występujemy do kompetentnych osób, urzędów o których wiemy, że posiadają wiedzę niezbędną do rozwiązania zadania i które udzielą wiążących informacji.
JEDZIEMY DO KLIENTA
– to duża korzyć oszczędzająca dodatkowy czas. Pracownik firmy PROWENT DARIUSZ SAWICKI na miejscu, u klienta weryfikuje dokumenty i je odbiera, a po wykonaniu zlecenia odwozi je z powrotem. Idealne dla osób nie mogących wyjść z pracy, domu lub firmy.
KOMPLEKSOWOŚĆ
– to nasze podejście. Staramy się maksymalnie wyręczać naszych klientów. Największy sens ma to wtedy, jeżeli możemy zrobić jak najwięcej czynności w Twoim imieniu. „Już nie musisz być w urzędzie!” – to hasło wprowadzamy w życie codziennie oszczędzając czas naszym klientom.
A wszystko to dzięki pomysłodawcy i jednemu z pionerów usług reprezentacji w urzędach Dariuszowi Sawickiemu – więcej o nim na jego stronie dareksawicki.pl
Pomagamy już od 2000 roku!
Najnowsze komentarze